فهرست مطالب چکیده 2 شرح پروژه 3 1- بخشهای قابل دسترسی توسط تکنسین 5 1-1 - ورود به سیستم 5 1-2- ایجاد کاربر جدید 6 1-3- حذف کاربرها 8 1-4- ایجاد نظرسنجی جدید 10 1-5- اضافه نمودن جوابهای مرتبط به نظرسنجی 12 1-6- تغییرات در نظر سنجی 14 1-6-1- غیر فعال نمودن نظرسنجی 15 1-6-2- حذف کردن نظرسنجی 16 1-7- حذف کردن جوابهای نظرسنجی 16 2- بخشهای قابل دسترسی توسط کاربر 17 2-1- ورود به سیستم 17 2-2- نحوه استفاده از نظرسنجی 19 3- ساختار پایگاه داده ها 22 3-1- جدول Survey 22 3-2- جدول Options 23 3-3- جدول Answers 24 3-4- جدول کاربرها 25 3-5- ارتباط بین جداول 27 4- Data flow Diagram 28 4- 1- کاربر 28 4-2- تکنسین 29 کد برنامه 33 Abstract 114 چکیده در دنیای امروزی نظر سنجی درباره سطح کیفیت محصولات، سرویسها و خدمات ارائه شده فن آوری بسیار مفیدی می باشد که ازمزایای ذیل برخوردار می باشد: نظرسنجی تصویر دقیقی ازواقعیتهای مربوط به محصول یا سرویس ارائه شده یه مشتری و تیم مدیریت می باشد نظرسنجی ارتباط قوی بین مشتریان، تیم مدیریت و مسئولان مربوطه ایجاد میکند نظرسنجی کمک به پیدا کردن مشکلات و ضعفهای موجود در محصول یا سرویس ارائه شده می کند نظرسنجی رضایت یا نارضایتی مشتریان را در رابطه با محصولات یا سرویسهای ارائه شده را نشان می دهد نظرسنجی موجب بهبود بخشیدن کیفیت محصول یا سرویسها و خدمات ارائه شده می باشد نرم افزار ارائه شده در این پروژه یک سیستم نظرسنجی می باشد که بصورت سرویس اینترنتی به منظور ارتباط بیشتر با مشتریان طراحی و پیاده سازی شده است. دراین ارائه کتبی، ضمن شرح پیاده سازی با کاربرد این سیستم نیز آشنا می شویم. |
خرید و دانلود | 5,000 تومان گزارش تخلف به پلیس سایت |